Szállítás és fizetés
A leggyorsabb szállítási mód: Átvevőpontba az Ön településén.
Fizetési módok és feltételek
A Vásárló a vásárolt áruk és szolgáltatások ellenértékét az alábbi módokon egyenlítheti ki:
Készpénzben: a futárnál a kézbesítést követően, illetve a csomagponton átvételkor.
Előre történő utalással: a megrendelés beérkezését követően 24 órán belül megküldjük a díjbekérőt, amennyiben a megrendelt termék raktáron van. Készlethiány esetén értesítjük a Vásárlót, díjbekérőt csak a termék raktárunkban történő beérkezését követőn küldünk. A megrendelés ellenértékét a számlán szereplő bankszámlára kell átutalással teljesíteni. A csomagot legkésőbb az összeg bankszámlára történő jóváírását követő munkanapon adjuk át a Szállítónak.
Bankkártyával: csomagautomatába történő szállítás esetén, illetve terminállal rendelkező átvevőpontokon.
Szállítási módok
Futárszolgálat: A megrendelt termékeket a megrendelő által megadott címre viszi, melynek időpontjáról a szállító e-mail és SMS értesítést küld.
A futárszolgálat a raktáron levő termékeinket 14.00 óráig leadott rendelés esetén 3 munkanapon belül szállítja házhoz Magyarország teljes területére.
FoxPost csomagautomatába történő szállítás: A megrendelt termékeket az Ön által választott FoxPost csomagautomatánál veheti át. A csomagautomata rekeszének a nyitókódját a szállító SMS-ben küldi el, amint a csomag átvehető. Díjszabása: 1150 Ft. Utánvétkezelési díj: 550 Ft.
Figyelem!
A Foxpost nem vállal időgaranciát a csomagok kézbesítésére, ezért a szállítási idő jelentősen megnőhet!
Bruttó 35 000 Ft feletti vásárlás esetén a választott szállítási mód díjmentes!
Sajnos a rendszer nem tudja kezelni az ajándék utánvétkezelési díjat, ezért azt minden esetben felszámolja!
Az árak tartalmazzák a 27% ÁFA-t
Szállító a készpénz átvételéről minden esetben elismervényt ad. A Szállító részteljesítést nem fogadhat el, Vásárló a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Utánvétes fizetés esetén Vásárló a Szállítónak fizet, ez az összeg együttesen tartalmazza az áruk ellenértékét és a szállítási költséget. Szállítási határidő a megrendelés visszaigazolásától számított 2-3 munkanap, amennyiben a megrendelt áru a Szolgáltató raktárában rendelkezésre áll. Készlethiány esetén a szállítási határidő a megrendelt áruk raktárunkba beérkezését követő 2-3 munkanap. Előre utalás esetén - amely tartalmazza a szállítás díját is - a Vevő a szállítónak nem fizet. Amennyiben Szolgáltató a megrendelést a visszaigazolásban megjelölt határidőn belül nem tudja teljesíteni, minden esetben telefonon vagy e-mailben egyezteti a Vásárlóval a vállalható szállítási határidőt.
Sikertelen kézbesítés
A Szállító két alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezt követően Szolgáltató a megrendelést érvénytelennek nyilvánítja és törli. Szolgáltató a kiszállított, de át nem vett megrendelések esetén jogosult a szállítási költség összegét Vásárlótól követelni, amennyiben sem Szállítónak, sem Szolgáltatónak felróható okokból vált sikertelenné a megrendelés kézbesítése. Amennyiben a megrendelő nem veszi át a csomagot és egy következő rendelést utánvéttel rendel meg, a Szolgáltató megtagadhatja ezt a szállítási formát, és kérheti az előre utalást.
Eljárás sérült csomag esetén
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, erről a Szállítóval jegyzőkönyvet kell felvenni. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során a Szállító és a Vásárló közötti jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!