Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

Fizetési módok és feltételek

A Vásárló a vásárolt áruk és szolgáltatások ellenértékét az alábbi módokon egyenlítheti ki: 

Készpénzben: a futárnál a kézbesítést követően, illetve a csomagponton átvételkor. 

Előre történő utalással: a megrendelés beérkezését követően 24 órán belül megküldjük a díjbekérőt, amennyiben a megrendelt termék raktáron van. Készlethiány esetén értesítjük a Vásárlót, díjbekérőt csak a termék raktárunkban történő beérkezését követőn küldünk. A megrendelés ellenértékét a számlán szereplő bankszámlára kell átutalással teljesíteni. A csomagot legkésőbb az összeg bankszámlára történő jóváírását követő munkanapon adjuk át a Szállítónak. 

Bankkártyával: csomagautomatába történő szállítás esetén, illetve terminállal rendelkező átvevőpontokon.

Szállítási módok

Személyes átvétel

Budapesten 2 helyen lehetséges. Az egyik hétfő, szerda, péntek napokon 11-16h-ig a 1077 Budapest, Wesselényi u. 56. sz alatt. A másik az Óbudai piac Kórház utcai részén csütörtökön 8-15h-ig, illetve szombaton 7-13h-ig. A személyes átvétel minden esetben ingyenes!

Futárszolgálat: A megrendelt termékeket a megrendelő által megadott címre viszi, melynek időpontjáról a szállító e-mail és SMS értesítést küld. Díjszabása: előre történő utalás esetén 0kg-1kg - 1 400 Ft, 1.01kg-5kg - 1 450 Ft, 5.01kg-10kg - 1 600 Ft. Utánvétkezelési díj: 270 Ft.

 A futárszolgálat a raktáron levő termékeinket 14.00 óráig leadott rendelés esetén 3 munkanapon belül szállítja házhoz Magyarország teljes területére.

Csomagponton történő átvétel: A megrendelt termékeket a rendszer által felajánlott átvevőpontok egyikén veheti át. A csomag beérkezéséről az átvevőpontba a szállító tájékoztató e-mail és SMS értesítést küld. Díjszabása: előre történű utalás esetén 1kg-10kg 990 Ft. Utánvétkezelési díj 270 Ft.

FoxPost csomagautomatába történő szállítás: A megrendelt termékeket az Ön által választott FoxPost csomagautomatánál veheti át. A csomagautomata rekeszének a nyitókódját a szállító SMS-ben küldi el, amint a csomag átvehető. Díjszabása: 990 Ft. Utánvétkezelési díj: 270 Ft.

Bruttó 20 000 Ft feletti vásárlás esetén a választott szállítási mód díjmentes!

Sajnos a rendszer nem tudja kezelni az ajándék utánvétkezelési díjat, ezért azt minden esetben felszámolja, ám nem kerül kiszámlázásra!

Az árak tartalmazzák a 27% ÁFA-t

Szállító a készpénz átvételéről minden esetben elismervényt ad. A Szállító részteljesítést nem fogadhat el, Vásárló a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Utánvétes fizetés esetén Vásárló a Szállítónak fizet, ez az összeg együttesen tartalmazza az áruk ellenértékét és a szállítási költséget. Szállítási határidő a megrendelés visszaigazolásától számított 2-3 munkanap, amennyiben a megrendelt áru a Szolgáltató raktárában rendelkezésre áll. Készlethiány esetén a szállítási határidő a megrendelt áruk raktárunkba beérkezését követő 2-3 munkanap. Előre utalás esetén - amely tartalmazza a szállítás díját is - a Vevő a szállítónak nem fizet. Amennyiben Szolgáltató a megrendelést a visszaigazolásban megjelölt határidőn belül nem tudja teljesíteni, minden esetben telefonon vagy e-mailben egyezteti a Vásárlóval a vállalható szállítási határidőt.

Sikertelen kézbesítés

A Szállító két alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezt követően Szolgáltató a megrendelést érvénytelennek nyilvánítja és törli. Szolgáltató a kiszállított, de át nem vett megrendelések esetén jogosult a szállítási költség összegét Vásárlótól követelni, amennyiben sem Szállítónak, sem Szolgáltatónak felróható okokból vált sikertelenné a megrendelés kézbesítése. Amennyiben a megrendelő nem veszi át a csomagot és egy következő rendelést utánvéttel rendel meg, a Szolgáltató megtagadhatja ezt a szállítási formát, és kérheti az előre utalást.

Eljárás sérült csomag esetén

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, erről a Szállítóval jegyzőkönyvet kell felvenni. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során a Szállító és a Vásárló közötti jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!